Saturday, May 9, 2009

HaPpY BiRThAy...22nd

salam mesra...
menemuai segenap rakan2 yang masih lagi bersama angin..kini angin masih lagi menitip setiap bicara dunia dan angin singkapkan rahsia alam yang kian lama mendidik jiwa..

3 Mei 2009 (Ahad)


Selamat Menyambut Ulangtahun Kelahiran yang ke-22 Faiz.....semoga panjang umur n dimurahkan rezeki..
angin ingin mengambil kesempatan ini untuk merakamkan ucapan ribuan terima kasih kepada kaum keluarga dan rakan2 angin atas ucapan selamat..

angin juga ingin merakamkan ucapan terima kasih kepada rakan2 dan kaum keluarga yang telah menyampaikan hadiah ulangtahun kelahiran kepada angin..terima kasih angin ucapkan..tak mampu untuk angin membalasnya..

di hari ulangtahun kelahiran angin ini..apa yang angin harapkan semoga segala impian angin akan tercapai....dan harapan yang angin pendam selama ini..harapnya mampu untuk angin genggam...di usia 22 tahun ini..

selamanya, dunia telah banyak mengajar angin...dan alam yang terbentang luas ini..merupakan pengajaran terbaik buat diri angin..kehidupan telah mencurahkan segala ilmu terbaik buat angin...

untuk sekian kalinya...setiap kali menyambut ulangtahun kelahiran..angin akan hayati setiap inci kata hasrat angin..

" Berubah apa yang mampu..
Pendirian tetap di hati..
Gembirakan orang selalu..
Anugerah Alam dihargai.."

semoga segalanya tercapai...ameen..
kali ini..angin telah menyambut ulangtahun kelahiran angin di tempat kelahiran angin..di Kelantan..sesuatu yang kebetulan tanpa angin sedari..
di sini, angin ingin kongsikan kegembiraan angin bersama..angin benar2 gembira..dan begitu teruja...

hadiah di hari ulangtahun kelahiran..

ini adalah yang paling istimewa juga dari insan yang sangat istimewa..hadiah dari bonda tercinta..Robaya Bte Ismail..terima kasih ma..

kad ucapan dari Mr. Saiful..member seperjuangan Dj dulu..thank for the lovely card..n have a goood tyme together....


hmmm..nie juga hadiah istimewa..from Lyana..specialnya hadiah nie..sebab ia telah dipos..khasa untuk my birthday..thank Lyana for a very great present..i really2 appreciate it..thank..


a gift from Nathasya Mohd Kamal..gambar nie diambil di Bowling kat Jitra Mall..sebabnya letak gambar nie sebagai hadiah from Tasha..cos dia belanja angin main bowling..hehe..thank Tasha..a great tyme together..n gud lux...

nie pula, hadiah from Mohd Iruwan Ibrahim...hadiah terawal yang angin terima..sebab dia bagi sebelum Birthday angin..hehe..thank wan cos bagi majalah yang memang angin suka..thank so much..fren-4-eva k..

apapun, ini mungkin Birthday terindah sepanjang angin bergelar mahasiswa di UUM, sebabnya angin telah beradav di Lembah Sintok itu untuk tiga tahun,,dan kini tibalah pengakhirannya..

sambutan ulangtahun kelahiran dengan kawan2 di UUM telahpun berakhir di sini..buat rakan2 di UUM..semoga kita berjumpa lagi hendaknya...

di usia yang semakin meningkat ini...angin harap..kematangan usia akan seiring dengan kematangan pemikiran angin...dan harapnya kedewasaan angin kini..akan benar2 membawa angin menelusuri jauh ke isi dunia..biar angin mengerti betapa alam yang tebantang yang telah dihadiahkan oleh Allah ini..banyak yang perlu angin selidiki..dan terokai..


Salam Ulangtahun Kelahiran buat semua...thank.

4 comments:

adin ohsem said...

selamat hari lahir bro..
smoga dimurahkan rezeki,dipanjangkan umur..
smoga hari2 mendatang lebih baik dari hari semalam.. ;)

El Rosa Leya said...

happy birthday faiz

may all gud things will be yours forever..

sekarang bersiap sedia untuk birthday I pulak.. hahahahaha

:-( I miss U

Keri AlHaj said...

selamt hari jadi faiz...... moga sihat2 selalu... aman selalu... happy selalu... moga segala impian akan segera terlaksana... murah rezeki... dan moga akan semakin hensem juga... hehehe... tahniah atas pertambahan usia, takziah sebab dah makin tua... haha

traveloch said...

thank 2 joll...lyana n chimera...semoga segalanya akan terlaksana kan..hhuhu...