Wednesday, May 20, 2009

who's comin'??

salam mesra..
today..setelah menjadi bengong sekejap n menjadi ala2 kurang betul..angin kembali membetulkan diri..setelah pulang dari makan tengahari tadi..

sekembalinya angin dari makan tengahari..angin dengan tidak semena-mena telah meng'copy' kembali DVD emcee angin sepanjang angin berada di UUM..
agak banyak la juga..tapi..angin amik event yang benar2 berkualiti pada angin..n benar2 memberi makna yang mendalam buat karier angin pada masa depan..
maka, sepanjang angin menghadap laptop sambil menunggu proses 'copy' 2 selesai..tetiba Cik Manja mengkhabarkan kepada angin bahawa Pemenang Gadis Melayu Musim Pertama..si Aida 2 datang berkunjung ke Pusat Budaya..
maka, angin dengan selamba..ala2 kurang terperanjat terus sempurnakan kerja angin..'copy' dvd yang angin rasa benar2 penting buat angin...

tetapi..dengan rasa bosannya angin...angin terus ke galeri pusat budaya dan melihatkan si Aida ini..masih lagi di situ beramah mesra bersama dengan staf di Pusat Budaya..yang memeranjatkan angin adalah bukan kerana kehadiran Aida..sebab angin tahu...dia adalah rakan satu kursus angin di UUM..cuma dia lebih senior dari angin..atas satu semester..jurusan Komunikasi juga..
yang menghairankan angin adalah kemunculan Saiful..siapakah Saifu..angin ingin minta ampun..
pertama kali angin terserempak dengan SAiful..angin benar2 tidak menyedari dia adalah selebriti TV..cuma, pabila angin terpandangkan dia buat kali kedua...maka, baru angin sedari yang dia adalah personaliti TV..maafla yea..

sebenarnya tiada kesimpulan apa2 yang ingin angin ceritakan..cuma angin nak menyatakan bahawa angi memang takkan menyedari kehadiran sesiapa sahaja di saat angin benar2 tengah serabut serabai..maaflah kepada mereka yang terasa hati bila angin tidak mengendahkan kehadiran anda semua...cuma terkadang angin pun rasa konfius dengan diri sendiri...huahuahua

k...daa..(kembali men'copy' dvd)

No comments: