Tuesday, May 12, 2009

kengkawan yang sangat lama..

salam mesra..
di pagi yang sangat dingin nie...angin begitu teruja untuk mencoretkan tentang beberapa perkara dan cerita yang membuatkan angin tersenyum dan tersengih seketika bila teringatkannya..
segalanya berkisarkan rakan2 seperjuangan di zaman sekolah yang sangat lama angin telah tinggalkan..

semuanya melibatkan rakan sekolah angin ketika angin masih lagi meniti zaman sekolah rendah.
ok..kepada mana2 rakan sekolah yang menuntut di ...
Sekolah Kebangsaan Tun Abd. Aziz Majid (SKTAAM), Hulu Langat, Selangor
ketahuilah bahawa angin benar2 merindui anda semua..bukan angin la..nanti tak kenal plak..Faiz amat merindui anda semua..kepada rakan2 di darjah 6 Nilam..kepada Afiq, Zaki, Wildan, Hafifi, ALiff, Aizan...angin rindu sangat2 nak main2 ngan korang..main kejar2..macam pelik je..huu..n Zaim..angin sangat rindu nak dengar zaim nyanyi lagu Patah Hati..sedap sangat..dan kepada rakan2 pengawas sekolah..rindu juugak nak pakai uniform biru..hehe..sorry sebab kat majlis jamuan perpisahan pengawas Faiz tak dapat hadir sebab demam...yang Faiz tahu..makan KFC kan...hehe

dan juga kepada rakan2 seperjuangan di sekolah...
Sekolah Rendah Agama Pekan Hulu Langat, Hulu Langat, Selangor
kepada rakan2 di sekolah agama plak..angin pun rindu sangat2 ngan korang..main sorok2..haha..kelakar ssangat bunyinya..
kepada Kamil, Hafifi, Naim, Megat, Ashraf, Hafiez n ramailah lagi memember gue..di 6 Abu Bakar..memang sangat happening..rakan seperjuangan satu grup yang main batu serembat..n dapat kalahkan team pompuan..memang sempoi la kita..then rakan2 main galah panjang..fuh..time tu..memang best la..grup kita memang da best..sume takut nak lawan..gempakkan..haha..
apapun..faiz rindu sangat2 ngan korang sume...apalah yang kalian lakukan pada ketika ini..yang pasti..faiz tahu seorang dari rakan faiz telah pun mendirikan rumahtangga..tahniah faiz ucapkan..
dan kepada rakan2 faiz.yang mana dapat menyinggah di laman ini..say hai 2 me...mana la tahu.kita bleh lepak2 together k..
neway gud lux 2 all of my fren..n sume k..daa

1 comment:

Mr5zal said...

i came from the same skool but i am obviously older than u. i may not know who u are but honestly i am happy to know that u are from the same skool.haha