Tuesday, May 12, 2009

MooDy..(-.-)

Salam mesra...(word dia tetap salam mesra walaupun moody kan??pelik la)

malam nie..perasaan bercampur baur..entahla..susah nak dibayangkan n diungkapkan betapa bercampurnya perasaan di kala ini..banyak sangat peristiwa yang berlaku dalam beberapa hari nie..

mulanya...
kadangkala angin cuba untuk bertindak biasa terhadap perkara2 yang luar biasa..namun, hakikatnya susah untuk angin membiasakan yang luar biasa..
dan..adakalanya juga..
sukar untuk angin menidakkan perkara yang benar2 berlaku..setidak2nya..angin ingin menafikan sejenak apa sahaja yang telah berlaku..namun, hakikatnya ia telah berlaku dan penafian memang takkan berguna langsung hendaknya..

ok..simple je..
bila ada perkara yang telah biasa kita lakukan..dan tetiba ada pula perkara yang timbul yang menjauhkan kita daripada berbuat perkara yang telah biasa kita lakukan itu..maka, hakikatnya kita kena terima bahawa kebiasaannya telah menjadi luar biasa buat kita..

dan....
bila sesuatu perkara yang sedaya upaya kita elak dan jauhkan daripada berlaku..ketahuilah kadangkala memang kejayaan milik kita dan kita berjaya menjauhkan diri daripada seuatu perkara itu berlaku..namun, bila perkara yang tidak diingini itu berlaku..ketahuilah bahawa ia memang benar2 berlaku dan jangan sekali2 menafikan perkara yang berlaku itu..
maka...
angin harap..angin akan kembali seperti sediakala..

3 comments:

El Rosa Leya said...

maksudnya..?

datinISme said...

haihh...kusut sudaahhh~

traveloch said...

2 r...kusut da..baru je brapa hari duk umah..n da lupakan UUM..terus kusut masai,..huh