Monday, March 16, 2009

ujibakat dj Uniutama.FM & 'emcee'

Salam mesra..*&^%$#@!?}{
kebiasaannya xkan keluar pun sesimbol itu..namun telah ku keluarkan juga..atas dasar ketidakselesaan mata..bayangkan (pejam mata dan bayangkan..aku takkan pejam dan bayangkan.sebab aku takut pejam terus tertidur tanpa sempat menampakkan bayang)... terasa seperti menampakkan bantal dan selimut di pagi hari ini..aku telah menguap dengan sepenuh daya usaha dan semangat sambil memutarkan lagu sampai terasa berputar-putar di bilik konti radio...x tau la..tongkat apa yang diperlukan untuk menongkat mata..takkan nak guna TONGKAT ALI pula..di pagi hari yang dingin..aku telah mengantuk..tapi masih berusaha gigih menge'post' entri dalam blog ini..

tujuannya untuk menyatakan betapa aku gembira gila..gila pun x mungkin segembira ini..aku telah menyempurnakan 2 misi dengan jayanya (bunyi macam berjaya gila..hehe)..satunya..aku telah menjalankan seminar dengan berbaloi segala penat dan usaha..
keduanya, terasa suka menjalankan ujibakat dan menjadi juri untuk sesi ujibakat tersebut..
untuk kesempurnaan pertama :
-seminar teknologi komunikasi 2009 telah disempurnakan atas segala usaha yang telah dimainkan (Bukan main2 tau) oleh semua jawatankuasa pelaksana..
-kepada yang bersengakng mata..sehinggakan tidak menampakkan sengkang antara kedua mata..terima kasih bebanyak atas penat lelah (bukan asthma tau).
-kepada peserta seminar..thank 2 all...yang mana telah menghantar mesej dan tidak terbalas..ketahuilah..bahawa 'abg' tersangatla sibuk dengan beberapa tuagasan yang belum kutemukan kesudahannya..( ada lagi 7 assgnment untuk disiapkan dalam 2 minggu..arrgghh)

untuk kesempurnaan kedua :
-terima kasih kepada Presiden Kelab Penyiaran atas kegigihan usaha anda menjalankan ujibakat DJ Uniutama. FM..
-terima kasih juga kepada peserta ujibakat yang sangat berhemah dan bersemangat waja(takkan waja je...amik nie..satraia,perdana dan juga semangat saga) untuk mencuba bakat anda menjaadi 'emcee' dan DJ radio..thank ya
-terima kasih juga kepada en. faizul dan cik marlyna atas kesudian (xtau la sudi ke x..hehe..gurau jerk) bersama dengan kami menujibakatkan semua yang hadir..

*jadi..terimalah sedikit gelagat di bilik ujibakat..hehe

juri yang sentiasa gigih & ray-door

lihatlah ketengan ini sebelum membuat onar


kemarahan telah bangkit (selama nie marah duduk je)
setelah marah..mari tidur....tapi, kenapa orang lain gelak???heran


setelah penat marah dan tidur..Faiz telah menangis sendiri..hehe






2 comments:

kuIna said...

nah batang mancis buat tongkat mata....

apapun tahniah!

Qaseh Aishah said...

hehehe...
better je mr dracula ooii~ ^-^