Thursday, March 19, 2009

Banana Grill Chocolate Cheese

Salam mesra.
Faiz kembali dengan kesibukan yang seperti biasa..hehe..macam nak bagitau kat seluruh dunia yang Faiz betul2 sibuk dengan segala tugasan..
ok..Faiz petang nie.dah nak kena pergi ke Executive Development Centre untuk setlekan assignment..dan esok faiz akan pergi ke lokasi pengambaran untuk shooting assgnment...arrghh


sebenarnya..perkara yang menyibukkan Faiz bukan la apa yang faiz ingin kongsikan sangat..hehe..cuma rasa teruja Faiz untuk kongsikan betapa seronoknya Faiz dengan hidangan makan malam yang menarik dan unik..hehe..
sementelah menyaksikan pementasan Teater Awal & Mira adaptasi oleh kumpulan Teater Warna..memang sangat menarik persembahan mereka..

Faiz telah mendapatkan hidangan Pisang Bakar Coklat Keju yang telah dijual di gerai warga2 Indonesia di UUM nie..perrhh..memang teruja la dengan nama hidangannya 2..macam boleh buat tajuk drama la plak..hehe..rasanya memang sedap..ala2 masam ckit..dan manis buah pisang dengan sedikit rasa coklat..sangat mengujakan..jadi..lihat dan nikmatilah sendiri...kenenakan hidangan Pisang Bakar Coklat Keju..hehe



No comments: