Thursday, December 4, 2008

Flash...??>&^$#$$

kembali mengalu suara..angin datang menyapa...
huh..permulaan hari yang sangat mengujakan kerana dengan alasan nak belajar Flash,tapi sebaik mula mengenali sejauh manakah perisian itu,alangkah bagusnya kalau aku benar2 tidak pernah mengenali benda alah 2...susah bangat..mungkin ia tampak mudah bagi mereka yang sangat tabah,namun pada aku,ianya amat menyusah...arrrggghhh...

dan dengan penuh perasaan bosan,aku buat je la apa yang cikgu tu minta aku buat dengan flash 2..then aku layan feeling dengan edit picture kat photoshop,'that's much better'...dek kerana tiada perkara2 menarik tentang kelas flash aku untuk hari inie..maka tiadala gambar2 atau video yang berjaya aku hasilkanl...

malam nie mengantuk awal la plak,x tau nape..maybe sebab makan banyak..mana taknya,melantak nasi tomato dengan ayam 2 ketul then ada cucur peneram..hmm..semuanya sedap,tapi dah terlanjur makan..maka,kesian kat perut aku...

2 je yang anin nak khabarkan tentang perkembangan terbaru dunia rekaan grafik..namun setakat ini sahaja penerokaan ini..dan akan kembali normal semula untuk beberapa ketika...
salam mesra angin menyapa manja..membuai lena
angin akan kembali menyemarakkan hari dengan penuh rasa yang mampu mebuai jiwa..daa

-angin tanpa suara-

1 comment:

El Rosa Leya said...

cehhh mr angin nih.. penat seyyy baca entri mr angin... dlm beberapa jam lg cik Seri dh nk gerak ke penang (kalo la boleh cik seri jump to kedah kan kan kan)... now it's already 4am... but mata still ONN.. (weiii cik seri... ko buat entri kt komen mr angin ni lak..pekehei.. gilo tol)... ok mr angin.. daa