Tuesday, December 2, 2008

bengkel grafik 'n' multimedia (photoshop)

angin kembali lagi dengan nada biasa dan sedikit teruja...
angin kali nie ingin menukil rasa dan lauhkan bicara tentang dua tiga perkara yang telah melatari hari-hari...


30112008
di penghujung hari dalam memenuhi ruang legar bulan November ini,aku telah mengikuti kursus yang pada aku sangat menarik dan perlu untuk aku turut serta..kursus grafik n multimedia
bunyinya macam menarik n sudah semestinya akan menguji kesabaran fizikal dan mental serta yang paling teruji adalah daya imaginasi serta kerativiti ku ini...

untuk permulaan, kelas yang 8 jam nie terasa sangat lama untuk dilangsaikan..namun setelah mengikutinya ternyata 8 jam yang diperuntukkan tidak langsung menjemukan serta memenatkan..malah aku terasa lebih teruja untuk mendekati dunia perekaan grafik ini

hasilnya untuk 8jam proses pembelajaran adobe photoshop..aku telah berjaya menghasilkan rekaan ini..namun, ada beberapa perkara ynag perlu aku terokai...huhu..







* walaupun teruja dengan bengkel grafik n multimedia..aku sekeluarga dikejutkan dengan berita nenek yang tidak sihat..maka dengan serta merta,keluargaku pulang ke Kelantan untuk menziarahi nenek d Hospital..dan aku mengambil tindakan untuk tidak meninggalkan kelas grafik n multimedia..lalu aku kini berdua berasama adik perempuan ku(aida)..seminggu aku akan tinggal sendirian dengannya dan terpaksala berdikari sekejap..huhu..
-semoga nenek akan sihat n cepat sembuh...

No comments: