Tuesday, December 2, 2008

bengkel grafik 'n' multimedia (Coreldraw)

angin kembali menjengah dengan nada yang semakin lemah....


021208

untuk hari ini,aku mengikuti bengkel ini untuk hari yang ketiga..dalam tempoh tiga hari ini pelbagai perkara telah aku pelajari untuk menghasilkan rekaan grafik yang menarik..


untuk hari yang ketiga ini,aku diperkenalkan dengan perisian grafik yang tidak pernah aku gunakan sebelum ini berbanding adobe ilustrator dan photoshop..mungkin ada sesuatu yang menarik yang boleh diterokai dengan perisian ini yang memperincikan ciri-ciri untuk melukis..


pelbagai rekaan lukisan berjaya aku hasilkan dengan tunjuk ajar dan bimbingan dari guru yang berpengalaman..antara koleksi karya aku adalah....
*rekaan daun yang aku lukis ini sebagai 'trademark' untuk aku...-angin tanpa suara-

*rekaan kaligrafi untuk nama aku dalam tulisan jawi...-faiz hj othman-


*rekaan aku untuk final project coraldraw...merekabentuk logo..
n mungkin logo syarikat aku satu hari nanti....-easzasif picture-



*hasil karya terakhir aku..welcome to my wolrd-angin tanpa suara-

angin akan kembali untuk beberapa ketika menjengah runag legar pemikiran dan terus melakar kenangan untuk diabadikan di pentas pengkayaan karya serta hasil nukilan..
salam menyapa lembut dari angin
semoga bayu bertiup akan menjengah dan membawa angin bersamanya...
-angin tanpa suara-

No comments: