Friday, February 20, 2009

Terungkailah segalanya...

Salam mesra...

untuk sekian kalinya setelah sekian lama angin bersuara dengan lunak bahasa..kini angin kembali lagi..dengan nada bersahaja..biar apapun..angin pasti akan bersuara lagi..dan terus-terusan menyemai rasa yang ada bersama..
kali ini..di kala 'entri' ini dititip..angin masih lagi di awangan pagi..menelaah dan membuat sedikit uji kaji..serta melunaskan ulang kaji yang masih berbaki..
pagi yang cerah dengan limpahan sinar sang suria..telah membuka satu ruang pemikiran untuk sentiasa maju ke hadapan..semoga dengan pagi yang indah ini..perjalanan kehidupan yang menanti harapnya akan terisi dengan jutaan harapan dan impian....

apa yang terungkai ini????
2 perkara...

- telah terungkailah tempat praktikum (latihan industri) untuk si Faiz..maka, dengan gembiranya Faiz ingin memaklumkan dan mengumumkan bahawa Faiz telah dipilih untuk menjalani latihan praktikum di syarikat TM, Alor Setar..semoga permulaan kepada perjalanan ini akan memberi satu ruang ke dalam hidup Faiz meniti arus dunia yang kian mencabar ini.

-telah terungkailah kekusutan di benak fikiran..sudah seminggu lebih Faiz telah memikirkan tentang benda apakah yang wajar untuk Faiz hadiahkan kepada insan yang bakal menyarung jubah konvokesyen..Faiz telah memilih untuk memberinya ...................... masih perlu dirahsiakan kerana keyakinan Faiz amat kuat mengatakan yang dia akan membaca entri ini..hihihi

Salam di pagi hari..dan faiz akan kembali lagi dengan curahan rasa dan luahan idea buat menceriakan lagi isi dunia...salam sayang buat semua..
menanti pelangi kan muncul di pagi hari.

tulus dari hati
-faiz hj. othman-

5 comments:

kuIna said...

hi dear... moga sinar mentari terus menyinari hidup.

utk akak tak dak adiah ker? ngeh3x..

Keri AlHaj said...

Hmmm... paraktikal dekat tm ke... org kata kalau lepas masuk ke situ, nanti boleh dpt line free... hehehe...

apa-apa pun... tahniah jugak utk dia yg bakal menyarungkan jubah kebanggaan semua tersebut... alahh... tak payah nak rahsia nak bagi apa. nak bagi bunga kann????

traveloch said...

hmmm...tq..untuk akak nnt ez pikirkan apa hadiah yang best itu..
dan sebenarnya bunga memang benda wajib yg perlu dibagi..kena ada lagi hadiah sampingan buat cik seri..

El Rosa Leya said...

hayohhhhhh .... erkkk.. tak tau nape kena hayohhhh... ok zassss...
I kan drama queen.. mesti kna lebih dari satu hadiah..

traveloch said...

hmm...nape u ingt i nk bagi kt u ke bunga 2 liana???huhu..brangan x??hihihi