Monday, April 6, 2009

berbaki lagi 3 hari..

Buat semua..salam mesra..setelah menyedari hakikat bahawa setalah sekian lama tidak menonjolkan diri di ruangan ini..angin kembali lagi..dan kali ini..dengan penuh keterujaan..(macam betul je ayat nie..hehe)angin telah bersantai semual di Libry..

buat semua kenalan yang mengikuti perkembangan angin..tahniah angin ucapkan untuk diri sendiri..akhirnya untuk tempoh pengajian sepanjang tiga tahun di bumu bertuah ini..angin terasa suka untuk menyatakan bahawa tempoh pengajian angin untuk semester akhir ini..hanya berbaki lagi tiga hari..

bermacam ragam dan perasaan bermain dalam benak ketika ini..bercampur dan bergaul..lazimnya..angin akan berasa gembira dengan perkhabaran yang angin bakal menamatkan pengajian..InsyaAllah...dan yang pastinya..angin bakal berasa syahdu dan sayu mengenangkan betapa angin harus meninggalkan sesi perkenalan dengan rakan-rakan dan jutaan kenangan yang telah angin coretkan..

jadi..kepada rakan-rakan..ketahuilah hakikat sebenar pertemuan..yang bertemu akan juga bertemu dengan pengakhiran..dan pertemuan itu telah menciptakan rasa cinta dan sayang yang berkekalan..semoga persahabatan kita akan terus kekal..ameen..
buat pensyarah yang telah banyak menyumbang jasa dalam menjadikan anak didik bangsa yang tidak lupa pada akar diri buadaya dan sentiasa seiring dengan ketamadunan dunia..angin akan sentiasa mengikuti segala nasihat dan tuturan kata akan angin manfaatkan agar angin tidak leka dalam mengejar hakikat dunia...
buat UUM..angin tak mungkin dapat melupakan hakikat yang telah mengajar angin erti jatuh dan bangunnya dalam meniti setiap langkah di dunia..
dan angin akan sentiasa berpegang pada 'Ilmu, Budi, Bakti' yang sering kita jadikan sandaran dalam pelbagai lapangan ilmu di sini..terima kasih yang tidak terhinggan buat UUm dan seluruh warganya..

akhirnya..angin kini akan mula terasa kecilnya diri..bila mula melangkah jauh ke luar dengan dimensi yang baru..yang bakal angin tempuh..doakan perjalanan angin yang masih jauh ini..akan sentiasa diisi dengan ujian dan cabaran yang bakal mematangkan diri angin..tahniah dan terima kasih buat semua...

tulus dari hati
-faiz hj. othman-

2 comments:

kuIna said...

sjak semlm akak xleh masuk blog seri lyana tu...

traveloch said...

blog dia da kena removed la akak..dia dalam kesedihan...huhu