Sunday, August 15, 2010

Ramadhan kembali...Kini....


Salam menyapa mesra..

Salam syukur ke hadrat Ilahi kerana masih diberi kesempatan untuk menghirup syahdu bayu Ramadhan....seperjalanan menempuhi Ramadhan kali ini...
harapnya..aku diberi kekuatan dan ketabahan..

Semoga berpijak di bumi tuhan akan terus memberi pengajaran dan perhitungan yang bakal selamanya memberi kesan...

lima hari bersama dengan Ramadhan dan mendampinginya...
Alhamdulillah..aku berasa senang sekali dan hati terasa tenang..
rentetan perjalanan di Ramadhan Kareem masih panjang...semoga aku sempat dipertemukan dengan hujungnya....
dan semoga ku bertemu Cahaya-NYA...

Ramadhan yang kali ini..amat dekat terasa ertinya...
aku takkan mudah sunyi kalau aku selalu begini..
Ya RAbbi..teguhkan iman di hati...
agar bukan sahaja di Ramadhan ini aku mengingatiMU..biarkan kekal syahdu Ramadhan ini sepanjang usiaku...Ameen..


Salam Ramadhan Al Mubarak buat semua....

No comments: