Saturday, July 4, 2009

sedihnya...n susah hati

salam mesra..

setiap kali bila ku terkenangkan bulan yang terangnya mengambang..aku akan terus mengenangkan nasib yang terang tapi jalannya suram..
bila terlihatkan mentari yang kemilaunya gemilang..ku mula resah akan hati yang kurang cahaya terang..

bila lagi akan aku rasakan setiap detik yang bahagia..dan bila lagi akan aku rasa tiap saat suka...
kalaupun dunia berkata..aku akan bisikkan pada dunia..hentikan seketika masa..
aku mula merasakan hilangnya daya..dan aku mula berbicara tentang naluri yang tak upaya..

*ok..angin memang terasa hilang sangat2 hari nie..n benar2 terasa sunyi..
walaupun di tengah ramai...angin benar2 terasa sukar..

Ya Rabbi...kuatkanlah hati angin menempuhi segalanya dan semoga jalanan yang bakal angin tempuh..akan terasa senang..

No comments: