Wednesday, November 26, 2008

Assalamualaikum...salam mesra

Buat pertama kalinya dan untuk sekian kalinya...bermulanya fasa baru dalam menjana kehidupan yang lebih proaktif dan sentiasa berfikiran terbuka...
Aku masih bingung kenapa tarikh 26 November aku pilih untuk mulakan sesi luahan bicara di laman ini..munghkin aku dah mula rasa selesa...pertemuan singkat ini akan aku garapkan sebagai pertemuan pertama yang harapnya akan membuahkan bermacam kisah suka duka dan cerita mesra tentang isu dunia dan manusia...
Akan aku jalinkan keserasian antara isi hati dan lakaran realiti dalam setiap kupasan nanti...
Semoga keberadaan aku di ruang ini akan menyeri dan turut memberi erti..
kalaupun bukan sebagai penyumbang ideologi..mungkin sekadar coretan peribadi dan luahan isi hati...itu pun dah cukup memadai..

sekian untuk permulaan ini..

No comments: